- Az egyik és legolcsóbb, ha veszel egy fekete műanyagból készült utángyártott kilincset és ezt rakod a  helyére.  - A másik ha színrefújt eredetit veszel egy márkakereskedésben.  - A harmadik, nem is a legdrágább változat ha aluminiumból készített, feketére lefújt kilincset veszel,  vagy ugyanitt alapozóval lefújtat és ezt olyan színre fújod, amilyenre csak akarod.  Ez az utolsó verzió örök élet szerintem, plusz egy nap, ez nem törik el, hiába rángatod majd.  - Ezen a képen is látszanak a patetntek (törtpiros színűek),  amik tartják a műanyag kárpitot. - Ezután egy csőkulcs segítségével már el lehet távolítani  az anyákat is amik még tartják a letört kilincsdarabokat.  - Ha ez is megvan lehet azon gondolkodni, hogy mi  kerüljön a helyére a törött kilincsnek.  Gondolom több ilyen IGNIS-t is láttatok már ami így járt, hogy letört a csomagtér ajtajának kilincse. A  történet ott kezdődik, hogy a tőcsavarok a sok éves használattól kilazulnak a műanyagból és ezért egy  idő után nem tartják a kilincset magát, teljes szélességében. Ekkor elég egy kisebb ráncigálás, rántás és  eltörik a műanyagból készült kilincs.   Ennek a cseréjéhez szeretnék egy kis segítséget nyújtani, képekkel gazdagítva.  - Mivel ez a már törött műanyag kilincs belülről van az  ajtóhoz fogatva 4 darab anyacsavarral, le kell szedni a  belső műanyag borítást az ajtóról, hogy a bentmaradt  csavarokat el tudjuk távolítani és egy másik kilincset  tudjunk a helyére rakni.  - Ki kell nyitni a csomagtérajtót!  - Egy PH2 -es csillagcsavarhúzóval ki kell csavarni kettő  darab csavart, a jobb és a bal oldalról is! - Majd egy határozott mozdulattal a műanyag kárpitelemet  meg kell húzni lefele, előbb az egyik, aztán a másik  oldalon is. Ezt a műveletet nem árt bent csinálni valami  melegebb helyen, mert a hidegben könyebben eltörhetnek  a műanyag patentok, amiből 9 darab tartja a műanyag  kárpitelemet a helyén.