Íme,
az ülés kiszedve.
Két
műanyag sín van összeakasztva, ezt kell szétakasztani úgy, hogy a
felsőt felfele kell tolni ahhoz, hogy kiakadjon. Én feszítettem
rendesen, de nem tört el!
Majd
a huzat másik fele, két fém pöcökbe van beakasztva, amiből felfele
tolva kell kiakasztani. Aztán az ülést le kell fektetni és
átbújtatni a kárpitot!
Innentől
kezdve be lehet a kárpit alá csúsztatni a fűtőanyagot.
Én
itt fűztem át a kábelt.
A
kábelt rögzítettem az ülésben futó fémpálcákhoz és az alul lévő
rugókhoz is.
A
magasság állító kar csavarját ki kell csavarni és le kell szedni a kart
is!
Az
ülés alsó részét szintén ki kell akasztani a fémfülekből úgy, hogy
felfele tolom a huzattal együtt. De elötte el kell távolítani ezt a
csavart, mert útban van. A műanyagot én nem szedtem le!
Ha
kiakasztottuk a huzatot, akkor azt már fel lehet hajtani
Ide
kell bedugni az alsó fűtőlapot.
Miután
bent volt a helyén, átlyukasztva aszivacsot, rögzítettem alul és felül.
Majd
itt alul kötöttem össze a háttámla és az ülőlap fűtőbetétjét és vittem
a kapcsolóig.
Hát röviden és velősen ennyi
lenne!