- Meg kell keresni a gyári szervókormány csatlakozót. Nekem egészen az ablaktörlő kapcsoló tövéig volt felkötegelve.
7 vezetéknek kell lennie:
fekete : test
fekete/piros csíkkal : akku áram
kék/narancs csíkkal : gyújtásáram
rózsaszín : hibajelző lámpa vezérlés
barna : motorfordulatszámjel a motorvezérlőtől (változó kitöltési tényezőjű négyszögjel)
lila : menetsebességjel (szintén négyszögjel)
kék : diagnosztikai csatlakozó 7-es láb
- Az áramot be kell kötni. Van egy vezeték csatlakozó a műszerfal alatt a motortérnyitó bowden mellett, ott véget ér a fekete-piros csíkos vezeték. Ezt rá kell kötni az akkumulátorra 6mm2-es vezetékkel, 30A-es biztosítékon keresztül. Érdemes megvenni a gyárit, akár bontottan is, mert a vastag vezeték miatt hagyományosat nam tudunk használni. A 12-es kép jobb felső sarkában látható az utólagos kék vezeték.